Julia Pettersson -

Dag 1 - Mina drömmar

Jag har faktiskt inte skrivit så mycket om mina drömmar och så i bloggen tidigare. För själv så vet jag helt enkelt igentligen vad jag vill med mitt liv just nu och har inte heller direkt funderat så mycket kring det faktiskt. Har nog alltid velat ha en bra ekonomi och ett bra liv med en bra partner och jag vill absolut skaffa barn i framtiden. För några år sen hade jag som mål att bli fotbollsproffs men den drömmen sprack för mig, och det är jag fortfarande ledsen över idag. Pågrund av mina knäskador efter fotbollen så kunde jag inte fortsätta spela och så därför då kunde jag inte heller bli fotbollsproffs och jag slutade spela fotboll för det var det bästa jag kunde göra och jag skulle delvis också flytta då så jag kände att det var tvungen att vara nog då. Jag skulle självklart göra allt för att det skulle lösa sig med knäna igen så jag fick börja spela igen men det blir nog inget med det på länge och då finns det ingen chans kvar känns det som. Så mina högsta drömmar just nu är att : Starta ett eget företag inom handel eller något närmare där eller jobba inom en stor kedja och tjäna mycket pengar. Leva ett lugnt och skönt liv med han jag är tillsammans med just nu och se han som hockeyproffs och ha barn med honom. Det är faktiskt det jag vill just nu, och är vi tillsammans såpass länge så blir det förhoppningsvis så mellan oss hoppas jag. Både han och jag vill ju det så, så det är bara att kämpa på. Det är lite av mina drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback