Julia Pettersson -

HELG!

Nu är det äntligen helg igen och näst sista veckan på jobbet är gjord. Började 12 idag och slutade vid 18.00. Åkte in till sunne med mamma då och handlade och sen blev de hem och åt pizza. Sitter nu här och är helt spänd inför morgondagen. Först blir det till ........ och ........... efter det blir det Sunne och se på vattenlandscupen och sova hos Jorid med brudarna och leka lite med våra boys! Blir tv och så resten av kvällen. Så nu ska jag gå ut en sväng tror jag. Så hörs vi. Kram


Vad tror ni jag ska göra imorgon ? ;)

Kommentarer
Postat av: sessie

 hej, läste att du kommenterat mattias blogg, känner inte killen. Men mitt svar är såhär, att man kan fuska till sig pengar på dom där tjänapengasidorna. Om man t.ex skriver "här är bilder på mig i underkläder" och gör om det till en länk, och länken är en länk där man tjänar pengar via klick och massa folk spammar och klickar, så tjänar man pengar. Men saken är den att dom där sidorna brukar inte betala ut summor under 500, så jag tror bilden är fake, han söker uppmärksamhet och har egentligen inte tjänat mer än 1-2 kronor, fin blogg btw! (förlåt om jag är random..)

2011-07-01 @ 20:48:54
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback