Julia Pettersson -

tisdag 5 juli

Tjenare! Tänkte berätta lite om min dag också vidare. Idag gick jag upp lite innan elva för jag skulle äta och göra iordning mig inför jobbet. Började att jobba runt tolv tiden, har vart mycket folk idag på mårbacka och väldigt mycket engelskmän. Slutade jobba runt sex tiden så då blev det hem och äta mammas egna köttbullar och färskpotatis. Resten av kvällen har bara suttit här framför datorn och pratat i skype och chillat på fejjan. Nu ska jag snart göra en kopp te och lägga mig i sängen och kolla på "världens brott" som är ett intressant program som jag sällan kollar på, men när jag väl kollar på det så äre faktiskt jätte bra. Mamma brukar kolla på sånna program och så, då blir det ibland att jag med fastnar vid tvn. Imorgon börjar jag jobba vid nio och ska jobba extra imorgon funderar jag på också, så jag tjänar lite mer pengar. Det är någon som är kul att ha och bra att ha när man ska göra något, som sagt jag är beroende av pengar tyvärr.. Nej nu ska jag kila iväg, ha en bra kväll! Kram julia.


Kommentarer
Postat av: Mtias

 Sv ; Ja det var liksom mamma som köpte ;) haha!

Men både mamma och pappa vet om att jag dricker.

2011-07-05 @ 22:48:55
URL: http://nattias.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback