Julia Pettersson -

just the way you are

Trött och återigen trött.. Magen värker och jag vill sova. Nej nu ska ja inte klaga mer.

Gick upp 6 idag blev lite försent kände jag. Tog bussen till Karlstad och väntade på några klasskompisar, och sen gick vi till skolan. Började halv 9 idag. Engelska prov första lektionen, kände att de inte gick så bra men har varit sjuk och inte kunnat öppna sakerna vi skulle träna på på den sidan vi får alla läxor osv.. Men gjorde mitt bästa. Sen hade vi matte och det gick sådär för vi har prov tills imorgon men jag låg bra till ändå för att ha varit sjuk mycket nu. Svenskan gick jätte bra skrev en "novell" om markus faktiskt, hoppas ja får A på den uppgiften. Idrotten skippade jag för hade glömt byxor och vill inte springa i trosor ;) haha. Gick istället till Mc och åt Mc Flurry Bilar med Chokladsås! MUMS. Sen gick jag och Alexander tillbaka för att ja skulle gå med Annie till bussen. Åkte med min låtsas pappa hem. Har nyss kommit hem ifrån sunne med mamma för skulle handla lite oså. Kände att jag behövde blogga och inte göra er mer besvikna kanske, eller vad tycker ni ?
Iallafall nu ska jag snart äta, och försöka göra lite skol-uppgifter kanske om jag orkar det. Imorgon blir det förhoppningsvis till christoffer. och ja, eller NEEEEJ jag har fått MUNSÅR IGEN :'( buuhuu.. hater't. Nu ska jag kila.
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback