Julia Pettersson -

21 April och återigen SNÖ!

Exakt det har kommit snö hit till Sunne trakten igen och det suger mer än någonsin.
Jag såg verkligen fram emot att våren skulle komma på riktigt och det skulle sluta vara så kallt och äckligt ute. Men nej det vände det också, alltid ska de bli tvärtom vad jag tycker. Vädret vill inte göra mig glad eller ?

Dagen igår var bara långtråkig och dryg fram tills jag kom hem till älskling.
Började dagen med att åka till skolan och gå ner till grafiska och ha Resurs tid men det blev inte så mycket gjort på den då jag var i andra tankar än matte. Sen fick ja sluta då jag skulle till sjukgymnasten och kolla lite med knäna osv. Efter det väntade jag där på mamma i över en timme sen åkte vi till pizzerian och köpte pizza till oss innan mina små syskon skulle till tandläkaren, visst inte så smart innan men dom var sjukt hungriga precis som jag. Hehe, Sen efter det kom Christoffer ner till tandläkaren så skjutsa mamma hem hos till honom. Så kvällen spenderades hemma hos älskling med mys och tv tittande för det mesta. Jag trivs så sjukt bra i hans närhet, så det finns inget bättre än det. Mamma kom och hämta mig runt nio, så jag hann hem och såg på bigbrother och somnade efter det..

Vaknade imorse av att mina småsyskon skrek och bråka ute i köket över ingenting, åååååh ungar!
Ja jag är ganska trött på att dom är uppe tidigt och håller på så, önskar man kunde ljudisolera hela mitt rum eller vafan det nu heter, hehe. Så skulle jag inte höra dom och det skulle vara så skönt. Åt frukost för inte alls längesen och ska försöka vila lite sen för är ganska trött. Har inget planerat inför denna dag så den blir som den blir eftersom. Denna helg är det även frukt helg för mig, eller hela familjen. Vi har gjort upp att varannan helg ska vi äta frukt och varannan godis, hoppas det funkar och blir bra! Nu ska jag göra något annat, ha det bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback