Julia Pettersson -

24/4 2012

Mina rubriker blir bara dåligare och dåligare för varje dag som går och min fantasi ligger på noll.
Dagen börja ganska bra då jag fick sova en halv timme extra och det behöver jag verkligen, så jag åkte med min moster till skolan. Gick direkt ner till grafiska där alla 1:or vänta på att komma in i salen där vi skulle ha nationella i svenska läsförståelse. Jag håller tummarna starkt på att det gick bra, lite krångligt var det allt. Var klar med det 9.30 då hade jag suttit 1h och 10 min, inte alls länge kanske ni tycker. Fick sluta nere på grafiska då så våran nästa lektion började halv 2 uppe på broby så vi gick dit. Man gjorde absolut ingenting under den tiden åt mat en snabbis typ. Fick sluta en kvart tidigare idag då jag skulle gå iväg och fixa en sak. Jag tog med mig älskling hem och myste det behövde vi, inte vart på ett tag. Önskar man hade lite mer tid, men det är svårt att fixa. Han åkte hem för snart en halv timme sen så jag ska packa fotbollssakerna och sen städa i rummet en snabbis tror jag. Imorgon blir det inte så bra uppdatering då jag har träningen efter skolan. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback