Julia Pettersson -

Brrr kallt.

Godmorgon mina underbara läsare! Tänkte att jag skulle berätta om gårdagen eftersom jag inte kunde blogga mer igår.
Runt ett mötte jag upp Sanna och Lisa vid direkten för att cykla till träningen i regn/snö, inte helt okej. Vi hann komma kanske lite mindre än halva vägen innan den cyklen jag fick cykla på dens trampa trillade av. Vi utbrast i skratt och vi visste absolut inte hur vi skulle få på den helt igen. Så det gick som det gick, vi kom iallafall fram till träningen utan en hel trampa/cykel. Hehe. Träningen började halv två så vi körde igång vi tre och runt kvart i kom resten utav tjejerna i laget. Eftersom det var min första gång igår i just det laget så var det faktiskt en rolig träning och dom flesta av tjejerna har jag haft en annan uppfattning av förut. Träningen slutade runt tre så vi fick cykla/rulla ner till tempo där mamma skulle hämta mig. Och då kom Lisa och Sanna på att dom kunde låsa ihop cyklarna med varandra så kanske det gick utan en trampa, men det gick väl som det gick det också. Hem kom dom också efter ett bra tag. Direkt efter träningen åkte jag hem åt en smörgås och duschade en snabbis sen runt fem kom Helena och Maja (christoffers mamma och syster) och hämtade mig så jag blev med till dom en snabbis. Sen åkte vi till deras morfar så christoffer fick äta innan bion. Och ja, vi såg på den nyaste American Pie, så bra var den! Jag rekomenderar den till dom som sett dom andra. Även fast jag glömt bort allt från dom andra. Direkt efter bion gick vi till affären köpte gott, och sen skjutsa vi hem christoffer och jag åkte hem och såg på biiiig brooother. Somnade efter halva programmet.

Idag regnar det otroligt mycket och det är kallt.
Dagen kommer bestå av film och datorn och kanske sova för det skulle inte vara helt fel. Jag bloggar när jag har lust och ork igen, puss

Bild på Sanna och Lisa med deras uppfinning.

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

 Ha en bra dag :) Fin bild med!

2012-04-10 @ 10:43:47
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

 söt bild :D

2012-04-11 @ 19:56:26
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback