Julia Pettersson -

har en underbar pojkvän

Hej! Nu har jag äntligen gjort klart healingen/meditationen eller vad det nu heter.
Jag och mamma har det varje onsdag och söndag och det är faktiskt skönt, men jag vill oftast skippa det men det är skönt efter. Och som sagt idag har jag inte heller vart ut och sprungit och jag har även små ätit godis, känner mig så dum nu.. ÅÅÅH! DUMMA MIG!

Christoffer åkte hem runt åtta eftersom ja skulle ha dedär saken då, men hade hellre vart med han mer, men vi valde att vara mer till fredag troligen!
Vi låg i sängen och så sa han; kom älskling och lägg dig på armen, så pussar han mig i pannan. Han är världens goaste och underbaraste! Han är bara min, så fuck off bitches! Och sen kolla vi lite efter fotbollsskor på nätet men jag tror att om jag beställer hem idag så får ja dom inte tills måndag då jag behöver dom. Menmen så imorgon slutar ja tidigt så då hoppas jag på att jag hinner ner till intersport och kan kolla och förhoppningsvis köpa ett par!


Tror jag ska gå och äta något och sen lägga mig är trött och lite hängig känns det som. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback