Julia Pettersson -

Har haft fullt upp, så bloggen fick komma i andra hand.

Har haft fullt upp i veckan har ju knappt bloggat för er känns det som, och så är det nog också!
Igår gjorde vi sista delen i Nationella Svenska, det var uppsats delen eller vad man nu säger. Kändes som det gick ganska bra så det är bara att hoppas! Går dagen fick bli väldigt lugn efter skolan gick hem och la mig i soffan tills mamma och dom kom hem. Sen gick jag direkt och la mig i sängen med illamående och huvudvärk. Det har vart med mig hela veckan känns det som. Och igår fick mamma hem systemkameran hon beställt, så den kommer jag försöka låna ofta och fotografiera med till bloggen, idag har jag tagit massa kort. Men dom blev inte så bra eftersom jag är nybörjare och måste lära mig den lite mer. Så kom gärna med tips och trix! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback