Julia Pettersson -

Jag har tråkigt!

Jag kommer verkligen inte på någonting att göra mer än att sitta framför bloggen och facebook, känns så nolife! Har iallafall dragit mig från datorn en stund och ätit honungsmelon, det är så sjukt gott! Tummen upp för det. Ska kanske försöka städa rummet som jag alltid lyckas slänga kläder överallt, men det är väl så det ska vara eller ? nejdå. Det är snö ute och snöar lite sådär smått nu så ut tänker jag inte gå frivilligt. Jag kommer blogga då och då idag så håll utkik och komentera så blir jag glad! Delta även i Dagensblogg, BeautyStick tävlingen och Frågestunden! 

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

 Hejsan! Nu är veckans blogg AVSLUTAD. Kolla om det var du som vann:

http://mohammedis.se/2012/april/veckans-blogg-vinnaren-6.html#comment

Vann du inte? Oroa dig inte, det kommer en ny omgånng om 1 timme!

2012-04-21 @ 13:41:19
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback