Julia Pettersson -

Mannagrynsgröt med sylt, tummen upp!

Godmorgon! Vaknade runt halv tio tiden kanske, minns inte riktigt det pricka klockslaget men. Gjorde mannagrynsgröt med sylt och sen satte jag mig direkt här. Kände mig lite besviken när jag loggade in och såg att ingen mer anmält sig till tävlingen, buhu.. Under dagen vet jag inte ifall det blir någon träning för det finns inte folk till det då dom flesta ska på innebandy cup så dom ska träna inför det. Tråkigt nog! Så denna dagen blir slappa igen, vill ju träna.. Jag kommer blogga när ja kan och har tid och om ja kommer på något att blogg om! Kram


Anmäl er till tävlingen och beställ gärna med tandblekning med 70% rabatt.

Kommentarer
Postat av: Underbara bakverk

 Min dröm är att bloggen ska bli kokbok!



Och gör därför lite forskning, som jag hade hoppats att du vill hjälpa mig med :D



Vad bakar du helst?

Cupcakes

Tårtor

Små kakor

2012-04-12 @ 11:13:23
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback