Julia Pettersson -

motivationen krävs

Ja som sagt motivationen krävs till 100% ifall man ska nå ett mål. Tog en spring tur förut med Mumin i skogen och den tog ungefär 10 minuter gick ganska raskt alltså ? Men jag ska fixa kroppen jag vill ha. Som frukost gjorde jag iordning en skinksmörgås, fil med färska bananer och vindruvor + lite nötter i eller vad det nu var. Usch inte så gott, men de är väl de som krävs för att trimma kroppen ? Nu ska jag kila in i duschen en snabbis sen iväg till grannarna på middag, hörs.

Kommentarer
Postat av: anonym

 när kommer svaren från frågestunden upp?

2012-04-01 @ 18:11:31
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

 Jajamen det gör jag, gör du också? :)

Alltså jag spelar med elitlag så vi får rabatter därifrån via våra sponsorer Stadium och Adidas :/

Men annars så skulle jag köpa på Stadium i alla fall :)<3

2012-04-01 @ 18:41:54
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback