Julia Pettersson -

Några snyggingar för sommaren 2012!

Ray-Ban - RB3025-001 51 Aviator hos Mylovebasket
Innan sommaren kommer brukar massor av folk springa runt i affärer och butiker och leta efter ett par snygga solbrillor dom kan ha inför beachen och sommarefesterna för att se extra snygga ut. Jag hittade dessa snyggningar plus många fler HÄR! Och dom är verkligen pluset i en outfit. Jag ska själv försöka köpa ett par innan sommaren så att man ser lite extra flashig ut. Dom jag fastnade för är på bilden ovanför och det är ett par Ray-Ban och dom kostar 1049 kr. Om du också gillade dom och skulle vilja ha just sånna så varför inte köpa ett par på direkten ? Klicka dig in då HÄR och du skickas vidare dit just dom finns. Som jag alltid sagt och alltid kommer säga! Dessa solbrillor är pluset i en outfit och är en av dom snyggaste solbrillorna jag vet plus att det är bra för ögonen när man ska vara ute i solen. Kärlek till Ray-Ban!

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

 Hejsan! :)

Nu är tävlingen avslutad om en väggtext/väggdekor hos mig :) Kika in & se om du blev vinnaren. Om du inte hade turen med dig denna gången så finns det en ny tävling i bloggen. I den kan du vinna en smink goodiebag :) Kram

2012-04-22 @ 15:44:43
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback