Julia Pettersson -

Nu är det äntligen överstökat!

Muntliga Nationella i Svenska är äntligen över för denna gången och jag tycker det gick bra.
Jag var hur nervös som helst men så kommer läraren och säger att dom i våran klass ville bara göra i våran klass och inte med barn och fritid, så jag blev glad eftersom vi bara är 4 stycken i klassen. Så det gick bra. MEN tårarna kom i slutet som jag var rädd för och dom andra i klassen grät också och läraren.

Jag pratade om " Jag förlorade min vän i kampen om Cancern".
Och ja, ni förstår nog vem jag menar. Markus, han handlade allt om och det kändes skönt att få prata om det med några som man inte känt så länge så dom får en liten inblick. Men allt gick bra och jag tror han var med mig och hjälpte mig så nervositeten gick bort!

Ikväll ska jag faktiskt försöka ta mig ut och springa igen och äta god mat.
Dagens mat blir ugnsfalukorv och mos, mums på det! Och ta en runda i skogen igen även fast jag inte orkar idag men jag ska ju komma igång så det är bara att ta sig i fläsket och dra sig utåt då. Och sen blir det bigbrother och det får jag ju inte glömma! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback