Julia Pettersson -

Svarar på frågestunden

Emmy:
Hur många popcorn får du in i munnen på en gång ?
Svar: Det vet jag faktiskt inte, hehe.

Anonym:
Är du rakad eller inte ?
Svar: ja, där var det en sån fråga jag helst inte heller vill ha. Så den avstår jag!

Din blogg <3333:
Har du bra självförtroende ?
Svar: Nej jag har inte så jätte bra självförtroende.
Tips för att få det ?
Svar: Jag har fått tips om att jag ska stå framför spegeln och berömma mitt eget utseende ungefär.
vem kan du lita mest på ?
Svar: Det beror på vilket tillfälle.
Vem står dig närmast ?
Svar: Jag skulle nog säga att det är Mamma och Christoffer.
Vilken kommentar har du fått på din blogg som du vart nöjdast med eller vad man ska säga,tagit åt dig mest av?
Svar: Jag har ju bloggat såpass länge, så jag vet faktiskt inte.
Jordgubbar/Hallon ?
Svar: Jordgubbar helt klart!
Frukt/Godis ?
Svar: Godis är en aning godare, men vid vissa tillfällen rekomenderar jag mer frukt.
Blogga/Facebook ?
Svar: Det var svårt, Facebook är mer något man gör en hel dag typ hehe. Och blogga är ju då och då.
Läser du din egen blogg ? Asså kollar hur den ser ut och så ?
Svar: Läser min egen blogg gör jag inte. Men jag kollar hur den ser ut och så.
Skriver du med sånna du aldrig träffat ? Skulle du vilja träffa dom ?
Svar: Det gör jag faktiskt inte.
Gbg/Sthlm ?
Svar: Jag rekomderar Göteborg, det är så mycket finare tycker jag.
Storstad/By ?
Svar: Det var en svår fråga, jag är nog en person som passar mer in i en By, och storstad skulle bli för mycket.
Stor skola/Liten skola ?
Svar: Hellre liten skola faktiskt.
Gillar du att redovisa inför många personer ?
Svar: Nej det gör jag inte.
Bästa känslan ?
Svar: Att vara kär och lycklig.
Värsta känslan ?
Svar: Olycklig och sviken.
Bästa minnet ?
Svar: Jag har så mycket minnen.
Sämsta minnet ?
Svar: Är nog när min vän gick bort i Cancer.
2 äkta vänner/5 vänner som du kan lita på någorlunda ?
Svar: Hellre 2 äkta.
20 vänner/1 bästavän ?
Svar: 20 vänner.
Din bästavän heter ?
Svar: Jag har ingen bästavän, men ska de va någon är det väl min pojkvän.
Har h'n svikit dig någon gång ?
Svar: Nej det har han inte!

Anonym:
Trivs du i ditt nya lag ?
Svar: Jag trivs väldigt bra just nu, men det är okej.

Kommer du spela matcher med dem till sommaren eller bara träna ?
Eller det kanske inte går att du spelar med dem eftersom du är ett år äldre ?
Svar: Jag kommer spela träningsmatcher med dom nu i början. Och sen håller vi på nu att ansöka om dispans till seriespelen som börjar i Maj. Jag är faktiskt 2 år äldre än dom eftersom jag spelar med 97or. Men vi får se.

Hur känns det att äntligen få börja med fotbollen igen ?
Svar: Det känns helt underbart.

Emma:
Fobi ?
Svar: Spindlar och att bli lämnad.

Högsta önskan ?
Svar: Att knäna håller med sig i fotbollen och att jag och min pojkvän håller ihop hela livet.

Vad vill du utbilda dig till ?
Svar: Jag vet inte riktigt faktiskt.

Emmas:
Vilka bloggar läser du ?
Svar: Jag läser din, min kusin, Filippas,Esmeraldas,Lisas och många mer. Du vet inte vilka de är med ah haha, ;)

Anonym:
Vilken är din bästa tjejvän ?
Svar: Jag kan inte direkt säga vem som är bäst, så det blir svårt.

Anonym:
Hur mår du i allmänhet ?
Svar: Jag mår bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback