Julia Pettersson -

♥ true story with you

Jag kan berätta lite kort som min skoldag idag och lite om vad jag gjort hittills idag.
Började vid 8.10 imorse och vi hade inga lektioner tydligen men det hade vi inte fått veta om så vi satt i skolan bara till elva då vi skulle med bussen med dom andra klasserna på UF mässa i Karlstad. Det var inte så himla kul men bättre än lektioner iallafall.

Jag träffade min gamla mentor + klass och det var så kul.
Jag saknar dom faktiskt lite, men jag har det bra nu med men klassen kunde ju vart bättre. Men det går inte ändra på nu, hehe. Så gick runt med några därifrån klassen ett tag och sen snackade jag lite med min gamla mentor om betyg och så som jag ska få nu i veckan. Betygen utifrån Handeln eftersom jag hann klart med den. Så himla skönt!

Ska försöka skriva klart nationella redovisningen nu också så den hinner bli klar, den ska jag redovisa imorgon.
Har halva kvar men har kommit ganska långt på den, och jag skriver senare hur det gick och vad den handlade om. Resten av dagen/kvällen blir det äta och ta det lugnt framför datorn eller tvn. Har även vart ute och sprungit i skogen med hunden och lillebror som cyklade så fick jogga sakta. Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback