Julia Pettersson -

S O M M A R L O V

Rubiken säger precis allt! I Torsdags gick jag på sommarlov och det är så jävla skönt att istället få börja jobba i sommar och tjäna pengar. Börjar jobba på måndag och sen jobbar jag troligtvis hela sommarlovet med ledigt i mellanrum då. Det märks hur allt blir. Ska försöka hitta på mycket nu i sommar. Kommer bli dåligt med uppdatering troligen men det märks också.

Idag åkte jag och mamma in till stan för att kolla efter bikini fick med mig en hem. Sen kom älskling hit och gosade i några timmar. Ska försöka slå på en film eller något och varva ner så jag orkar somna någolunda tidigt iallafall. Ni får ha det bra, pussar

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

 hoppas du haft en bra dag :D

Svar: Hej! Jag har haft en toppen dag, hoppas du med haft de! :)
Julia Pettersson

2012-06-17 @ 02:03:41
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback