Julia Pettersson -

15:34

Hej nu kan jag äntligen försöka blogga igen! Kan berätta lite kort om gårdagen och dagen för er om ni nu är intresserade ? Igår var jag barnvakt åt mina småsyskon, och vi gjorde typ ingenting förutom att ja klippte min bror och vi bakade. Sen på kvällen kom Sofie hit och senare på kvällen kom mamma och Daniel hem. Dom skulle igentligen sovit borta men dom kom hem istället. Dom hade vart på Ullared och köpt med mamma saker till mig, tack! Och det var fina och bra och ha saker tycker jag iallafall. Väska,Kläder,Smink typ. Jag och Sofie somnade runt två ungefär och imorse vaknade vi runt 10 och åt frukost lite senare med mamma och dom. Hon har nyss åkt hem och jag vet inte vad jag ska göra just nu ska iallafall avsluta dagens blogg som jag hade går men jag hade inte tid att avsluta den då! Hoppas ni haft en bra helg! Jag kanske bloggar mer ikväll, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback