Julia Pettersson -

Vitamin Well

Jag är med och tävlar hos viktor om Vitamin Well.

Viktor är en störtskön 16årig kille som bor i staden Eskilstuna.
Han driver VIKTORFRISK.COM sen ett tag tillbaka och jag ser verkligen upp till honom.
Hans mode och stilen är bara så himla fräsch och snygg hos en kille,
tänk om alla killar hade den stilen i bakhuvudet.
Han blir bra på bilder och fastnar verkligen med blicken i kameran.
Han jobbar som modell, så ja han har en stor erfarenhet.
Hans blogg handlar om mode,musik,hansliv och lite mer däråt.
Jag följer denna bloggen och släpper inte blicken förens jag läst att jag inte läst förut.
Bloggen är bra skriven och mycket bilder och det fastnar man mycket för i en blogg.
Tycker alla ska kolla in denna bloggen/hemsidan och slänga in en fräsch komentar.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

 tack för svaret :D

2012-03-13 @ 21:01:06
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback