Julia Pettersson -

17:22

Hejsan tänkte göra ett kort inlägg om dagen så ni får lite information om att jag lever iallafall.
Började med att ha två lektioner Service Kunskap och Hotell Kunskap eller vad det nu heter. Efter det fick vi lunch och sen hade vi idrott. Fick sluta 13.20 idag ungefär ganska gött, drog ner på sunne mötte upp Lisa och vi gick till biblioteket och mötte upp Sanna och Matilda blev med dom och kolla på födelsedagspresent till Matildas pojkvän Elias! :) Sen drog dom hem så jag och Sanna väntade på bussen som gick halv fyra, ganska drygt att vänta så himla länge. Mamma hämta mig nere vid vägen vid bussen så jag slapp gå i regnet så det gillar jag! Har nyss skalat potatis till maten sen blir det kolla lite bigbrother och byta sängkläder tror jag. Hehe törr jag är. Har inget mer att skriva nu så ha det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback