Julia Pettersson -

Grodan boll


Tjena, läget ? Nejrå nu ska jag allt vara seriös emot er när jag väl bloggar, eller ? hehe.
Har fullt upp hela tiden känns det som så har lixom inte haft orken till att sitta vid datorn och blogga. Känns som jag tröttnar mer och mer men när folk komenterar och de är mycket besökare blir jag mer framåtriktad med bloggen. Konstigt nog så är det så jag känner med bloggen men så känner nog många skulle jag tro som bloggar. Idag i skolan har det var en väldigt tråkig dag, allt har gått mig på nerverna och allt kunder bara dra. Sitter hemma just nu och ska snart packa inför fotbollsträningen som är imorn så allt är klart. Och i helgen var jag inte heller med på matchen då mitt dispens inte är klart förens om kanske 1-2 veckor det är svårare att få om man ens får när man är i min ålder, men jag tror de. Vi får se hur allt kommer bli. Så imorn kommer jag inte blogga så jag ska träna efter skolan och efter det kommer jag inte orka. Jag hoppas ni haft en bra dag och det fortsätter så, pussar

Kommentarer
Postat av: annelie

 hehe härlig bild må jag säga :) allt bra annars?

2012-05-08 @ 20:26:49
URL: http://istarde.bloggplatsen.se
Postat av: sessie

 Hej sötnos,

du är länkad i min blogg på detta inlägg; http://sessies.se/2012/may/denna-ar-till-alla-er-godingar-som-laser.html#comment



hoppas det uppskattas <3

2012-05-09 @ 18:04:03
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback