Julia Pettersson -

10 april

Hejsan alla puddingar!
Som sagt så har jag inte haft lust att blogga på länge.
Det har berott på vissa anledningar till personer osv..
Men veckan har vart full av roligheter.
Igår torsdag var skolan helt lugn, ..
pappa och kusin kom och hämta mig hemma vid typ 17.30
åkte till kristinehamn och hälsa på bror lite . :p
Sen drog vi oss hemåt , och kolla på tv. gick och la mig ganska tidigt,
eftersom jag skulle bort !
Idag tog jag tåger från mariestad till alingsås klockan 8.35 var framme ca. 10.35.
Kusin oh faster hämta mig , sen handla vi och hämta kusinen hemma , och skjutsa han till floda ;)
Sen tog vi fjortispiXxi , och flumma <3
Hampus ringde oh så vi drog till han och vann på fotboll mot han !
Åkte hem och åt , han följde såklart med oss :D<3
Hoppastuddsis och spela fotboll ännu mera. :)
Sen skulle han hem och äta , så vi drog ner till Nea och hälsa på oh flumma .
Sjöng singstar , vi äääger av er alla ! <3
för inte så länge sen kom vi hem , det första vi gjorde var att kolla bdb , och äta godis!
Kollar på värsta värstingen på film xD
Snart ska vi ta ännu mera kort och flumma!
älskar dig kusin , du gör mitt liv värt att leva , ! helan VS halvan <3

Imorn blir det partyyy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback