Julia Pettersson -

6 mars

Hejsan alla glada läsare !

Blev tyvärr inget bloggande för mig i helgen!

helgen har vart full smockad med roligheter,

så blev att jag glömde bort er lite , :p

Men fredagen blev väl , att jag tog bussen till pappa ,

kvällen var jag med Emilia oh Markus K ! :D

Lördagen blev det sjötorpsgänget!
Kristoffer,Jag,Markus,Emilia,Jakob och Jonathan :)

Vi gjorde mycket tillsammans , senare på kvällen 22.00 sa jag hejdå till alla ,

och drog mig hemåt och såklart som vanligt började jag gråta , men jakob började också gråta :/

På söndagen drog jag mig upp till gbg med pappa,kusin och bror oh kolla på fotboll med släkten.

Jag oh frida hade såjävla kul , <333

pappa blev såklart förbannad , ÖIS hade lånat blåvitts målvakt eftersom öis målvakt är skadad.

och målvakten som dom hade igår var så jävla kass..

Han la sig ner och släppte in as enkla jävla bollar.

Men Gais hejarklack var såkass... xD

Men iaf så vann Gais , jag blev inte så ledsen , men dagen var toppen! :)

Sen så hämta mamma mig och Zindra i nybble .. :)

Så nu ska hon vara hos mig ännu en vecka :)

Och idag var det skolan ännu en gg :(

Den var riktigt allmänt tråkig... x)

efter skolan så gick jag och märta och lovisa till sibylla och åt mat..

sen stack jag med dom till dramat.

det var iaf skojjsit ^^

Nu är jag hemma och ska snart sova.

tack för helgen allesammans.

ha en frts trevlig kväll


puss oh kram / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback