Julia Pettersson -

Skol start nästa!

Chacha alla läsare!

har inte alls haft tid eller något internet så jag kunnat skriva.har dessutom vart hos sofie i deje i mer än en veckas tid.vi har haft riktigt niiiice , vart med Jesper (min kusinosofiesbror) och Jesper (sofieskusin).Haft riktigt kul med dom, iaf på nätterna och så,Nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, och jag funderar på hur jag ska klä mig första dagen! Några förslag ? :p haha i helgen blir det till underbara älskade nnean <3petra och jag åker dit på lördag , och på söndag följer förmodligen nnean gumman med mig hem och sover.Wiiiie kulkul, <3 På måndag är det skolan, haha nu ska jag tat lungt, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback