Julia Pettersson -

Alingsås&Göteborg here we come :D

ÄNTLIGEN!!!!! yes fan vad skönt asså, tog tåget till alingsås idag till bästa Frida! Skulle åkt hit imorgon istället, men skulle inte ha något att göra hos pappa idag så, jag drog med tåget till älsklingen pippi långstrump. Vi ska ha så fedt kul under den tiden jag ska vara här, när jag är hem är det inte bestämt ännu. Innan skolan börjar iallfall. Hihi jävlar vad skönt att få vara här igen, dagarna ska bli bäst! Vi ska fira nyår tillsammans, FATTAR DU!? inleda det nya året TILLSAMMANS, vi två!! så JÄVLA kul! Nyårs kyssen är tillägnad till henne dåra ;) nu ska vi snart flumma vidare!:D Ser ut som om att morgon dagen ser ljus ut ;p för vi ska till Gbg och shoppa till nyår osv.. då ska jag kanske pierca om naveln för tredje gången detta år, men kanyl denna gången då ;D wiiiehu ((:  Vi ska hinna göra mycket under den tiden jag är här! Älskade min favorit Rabih får stå för dagens bild! Här kmr några!!!



Älskar dig Frajjda./ Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback