Julia Pettersson -

Blogg design

Idag så var jag och frida så duktiga så vi försov oss, klantigt vi vet! Sen åkte vi in till göteborg och shoppade lite, blev en kort stund idag eftersom vi åkte med hennes pappa hem. Dagen köp blev :
Foundation, Puder och Skinnleggings.
Blev faktiskt ganska nöjd, tror jag kanske ska ha skinnleggingsen på nyår vi får se då, det är ju trotts allt två dagar kvar tills nyårs afton. Vi vet inte ännu vad vi ska göra på nyår, det märks det också! När vi kom hem somnade vi så trötta som vi var, eftersom vi är uppe typ hela nätterna.. Sen gick vi ut och började bygga en snö igloo med det gick inte så bra för det var så kallt ute, så Jonas, Fridas pappa tände massa ljus ute och gick ner med oss och tände en öppen eld neranför huset hur mysigt som helst. Fick fick dessutom Varm Choklad med Marsmallowas i, och han drack glögg. Sen blev det in och städa osv. Satte på filmen som jag vann på liseberg i somras, filmen heter "Bratz the movie" Ni har nog hört den många gånger under tiden på bloggen xd Sen åt vi en varm macka var & drack iskall julmust! Vi skrattade så vill höll på att dö och kissa ner oss, (ÖÖÖÖÖÖÖH ETT) haha det är bara jag och frida som förstår det nog! Tände lite mysiga ljus på bordet bredvid oss ner i källaren där vi ska sova kanske resten utav tiden jag ska vara här, men vet inte ännu när jag ska åka hem faktiskt. Sen tog vi datorerna våra, och började blogga osv, som vi två brukar göra. Hon har fått en riktig snygg blogg design, jag skulle också behöva en ny snygg ? någon som är social och kan fixa en ikväll eller nått åt mig ? (aa) Skulle super duper shysst att hjälpa mig som inte alls är så duktig på det faktiskt! Nu sitter vi och bloggar och kollar på "Rally Brudar" Jag kan faktiskt skryta lite nu att jag är ganska stolt över mitt sköna Värmland det landskapet som jag bor i , jag bor ganska nära torsby där dom spelar in filmen. Tycker den filmen är ruskigt bra faktiskt! :D
Imorgon blir det att åka med mina kusiner och deras mamma som är min pappas syster till min pappas och deras mammas kusiner i Larv heter det, någonstans vid Vara trakten. Och hälsa på hennes tvilling bebisar, som jag inte träffat ännu, två killar Edwin och William, dom är sjukt söta. För har sett dom på bild några gånger, Hoppas också på att få träffa Kenneth (gummisnodden) Min pappas kusin, som är Kathes hon som har tvillingar hennes bror är Kenneth, jag orkar tyvärr inte berätta hela historien varför jag började kalla han "gummisnodden" har gjort det ända sen jag var i små-åren. Nej nu ska jag kolla på film, i helgen blir det kanske shopping i gbg ännu en najsig dag ;D Bloggar kanske imorgon ? hoppas iallafall på det. Nej nu blir det mys med frida bby (LL) Om någon kan fixa blogg design så adda msn!
[email protected] / Pussar & Kramar

Jag och Frida på bilden!


Kommentarer
Postat av: Linn

 hahaha gummisnodden... så snygg jag och elin tyckte han va!! :D



kram!

2010-01-04 @ 15:44:55
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: johan

 du är fin!

2010-01-07 @ 17:13:52
URL: http://johaneklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback