Julia Pettersson -

hej mitt vinterland!

Hallå folket! går dagen var sjukt rolig! haha. Jag och Sofie var hos hennes bror i Grums. Jävlar vilken sjuk humor han har asså, jävlar vilket tjöt också, värre än mig och sofie! Då äre fan hemskt xD Åt pizza och massa annat kul gjorde vi! Hahah. Så jävla synd om han, Sofie plocka på sig massa godis och glass på affärn, och stack där ifrån och han var tvungen att betala allt! Då var klockan 22.03. haha och affärn skulle stänga 22.00! Drog hem till senare då, och skratta å såvidare. Sen gjorde vi massa annat.Sen sov & blablabla! På morgonen vaknade han av att hans tjejs hamster hade rymt ifrån buren sin inne på toaletten, ja så sofie kom på att hon GLÖMT,stänga toalett dörren på natten, smart huvve! Haha, så fick gå på hamsterjakt. men han har inte hittat den ännu.
Sen drog vi in till KD jag & sofie vid nio imorse. Och shoppa julklappar. Köpte till :
Pappa,Mamma,Frida & Sofie.
Sen drog vi hem till mig i östra ämtervik. & nu sitter vi här och flummar som vanligt ? ;) Blir nog kanske mys & Film sen ? :D Öppnade julklapparna nyss ;d Jag fick - KNALLROSA BH! :D:D:D:D:D:D den jag ville ha! & sen får jag en julklapp snart igen trorja, jag ska få pengar till Piercing i Näsan eller öronen!? :D
Sofie fick Beckhamparfym & bodylotion utav mig, & skumtomtarlåda! :D

Yess, dagen i sig typ ? :p RÖSTA NU FOLKET!
VAD TKR NI ? :D
PIERCA NÄSAN ELLER ÖRONEN`? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback