Julia Pettersson -

Minnen lever kvar.

Idag är det 14 december kan ni tänka er det ? bara 10 dagar kvar till julafton. Jävlar säger jag bara, jävlar vad tiden har gått fort. Inte långt kvar till 20 Januari heller. Då har jag bott i Sunne & gått på Fryxellska skolan ett helt jävla år, och massa saker har hänt under den tiden. Jag kan faktiskt erkänna att jag trivs jätte bra här i Värmland,Sunne och Fryxellska skolan. Men jag saknar alla vänner och speciellt min underbara gamla klass i Mariestad! Nog en utav dom bästa klasserna jag gått i. Jag hade tänkt lägga upp bilder sen vårat KlassLäger vi hade i början utav 7:an i Mariestad. Har inte så många bilder, men dom duger! (Y)
Högelid Skolan 7A


Adam och Maja på denna söta bild, Jag saknar er <3


Isabella (bella,Bellabus) jag saknar dig vännen.


Bella spelar något spel på mobilen sin ;pp


Bella igen då ;p samma sak som förra bilden ;d


Adam,Ainar & lite utav Bella.


Patrik(Putte), Adam & Ainar.. Lite utav Bella ;p


Emma gillar Cameran ;D


Linnea,för snäll om man säger så ;o


Ainar,Någon,Torbjörn(mentor)några. & sen Jesper. & patrik.
vet inte vilka som sitter ner alla precis ;d


Adam på bilden. Jag saknar han mycket fkts.


Jesper & Ludde står därbort ;D


Adam försöker slå till Putte , men jag vet inte vrf.
men denna bild diggar jag grymt mkt ;d xd


Emma Bohlin, sitter å smilar. ;D


Hanna ? eller vafan heter hon. minns fan inte ;s


sen skulle vi te ridskolan & få rida ;d
här är en utav hästarna :)


Nu kan jag bara säga att jag dör när jag får se några utav bilderna som kommer nu, det bevisar att killar kan vara bra på mycket dom också :D


Adam skulle rida xD jag minns hur rädd han var innan.
Han flippa ur, om jag inte minns fel x'D jävlar vad jag saknar't.


Victor sitter på hästen nu, minns att han inte visste,
hur man skulle rida & hantera det x'D


Jävlar vad stolt man kan va då Victor :D


Man han var då, stolt över dig ^^


hästen som Ainar red på :)


Putte tog min mobil, & tog så snyggt kort på sina skor :))


Putte ville inte vara med på kort ?!


Emma & Bella :)


Maja sötnosen :)


Jag & Maja , snygg pose xD


Jag & Maja, saknar våran vänskap mycket.

Alla var inte med på bilder, hela klassen vas stor! Inte ens hälften var med på bild ;)
Men den tiden med klassen saknar jag faktiskt! Tack för tiden.<3.

Denna dag har varit lugn. pallar inte skriva så mycket om dagen. kort & gott ? lungt & lagomt rolig.
råkade sparka felix mellan benen ;:( förlåt (AA) sen hem & sitta här..
Daniel gjorde nyss Vofflor, gött som satan! :F

Nu ska jag prata med Fredrik,Anton & Kevin. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback