Julia Pettersson -

17 februari

Hejsan Svejsan :)

Idag var det skolan igen :p

Det var faktiskt vääääldigt kul :)

Började med att vi hade möjligheternas förmiddag :)

Först hade jag Matte -.-

Sen hade jag franska prov ...

Sen idrott ;)

Jag ägde Märta och Kristine på badminton :D<3

Sen var det vanligt resten av dagen ,

sen på livstiden , så städade vi -.-'

Jag och Per hade skoj (a)

Städ tanten kallar jag per :)

Jaja sen efter skolan kom mormor och hämta mig.

sen åkte jag hem till mormor och fick oboy och bullar (mums)

Sen gick jag och la mig för hon var bara tyst och satt och stickade (boooring)

Då somnade jag förstås ....

Alfons mormors hund låg bredvid och höll sällskap <3

Sen ringde mamma och ville att jag skulle komma hem , då skjutsa hon hem mig! :D

När jag kom hem så somnade jag i soffan hemma ist :p

Vaknade av att daniel ropade att vi skulle äta!

Blev smörgås och te :)

Nu har jag nyss duschat och rakat benen ^^

Snart blir det mera te och måla lite :)

Snackar med min älskade nu :D

Älskar dig kusin <3333


Puss och Kram  / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback