Julia Pettersson -

Börjar kanske gå mot sitt slut ?

Hejsan alla bloggläsare!


Har tyvärr inte haft så mycket tid att blogga.Men nu ska jag börja dra igång igen.Hoppas nu fortfarande vill läsa min blogg.Under dom hära veckorna jag vart borta har jag vart hos min pappa i sjötorp.Det har vart väldigt kul och det har hänt mycket under den tiden där.Jag har umgåtts med dom gamla vanliga som Markus och alla dom.
Det har vart trevligt, och Markus har äntligen blivit frisk från cancern,och det är vi alla jätte glada över... Det har inte alls vart så mycket badande.Det har mest vart blåsigt,regnigt och kallt.Det blev inte heller någon semester till varberg (funcity) med kusin och familjen.Jag och min lillebror Oscar och hans familj åkte till Bodaborg och Lekobuslandet i örebro, var där två gånger i sommar , väldigt jobbigt avr det att springa runt där..Har inte heller blivit så brun ännu :/ Men sommaren hoppas jag inte går mot sitt slut ännu.Snart 3 veckor kvar tills skolan börjar, ganska härligt att den börjar snart igen ;)



Idag kom jag hem till mamma igen , härligthärligt!Sofie följde med, har ju inte vart hemma på hela sommaren. Zindra följde med till mamma ännu en gång, ska vara hundvakt i 2 veckor.När jag kom hem väntade en överraskning!Mamma var och hämta en kattunge igår! :o Namnet blev SvenUrban , mamma döpte den, men vi kallar den Svenne eller Svennis ;)Imorgon blir det kanske Torsby och kolla fotboll! eller ngn annan dag i helgen
Till veckan blir det att vara i deje och träffa alla dejebor ! kulkul...Ha en fortsatt bra kväll , kanske uppdaterar mera vi fårse.  Pussen! / jp'

jag själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback