Julia Pettersson -

Julia Pettersson

Cha alla männsikor!

Nyss har jag städat klart mitt rum.hittade en gammal skiva syster bränt till mig, bland alla mina 70 skivor i väskan som pappa lagt ner.skivorna fick ju följa med till mamma ist, pappa ville inte ha dom.om nån timma eller två,
kommer ronny hit oh ska vara här några dagar.ska väl blir kul, hoppas mamma och dom kan va lite sociala ikväll,
så kanske dom sjunger singstar med mig....nej nu ska jag kolla vad jag ska ha med mig till pappa på fredag.och kanske fika lite vifår se. först ska jag kolla facebook.ha en bra dag alla sköningar!

MonsterDiggarn

Kommentarer
Postat av: Storasyster

 vad var det för siva ? :)



Älska <3

2009-07-09 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback