Julia Pettersson -

msn konversation

Hahah påtal om msn! igår natt satt jag oh typ 100 st ir ngt i konversation.konversationen handlade tex. om
snygga killar, snygga tjejer,forshaga oh mktmer...hahah en kille försökte bli snyggare oh genom att bli snyggare sa han att han hette ; krilleboi x)hahaha man blir väl inte snyggare utav att kallas så ir ? ;)dom flesta killarna som heter ngt mer ttiep elr boi är snygga :)Satt nog minst 2 timmar och bara skrev o skrev skitsaker där!Men Cornne bjöd ju in mig , ensam tjej var hon ju :p hon gav också några snygga killars msn till mig ><haha tack gumman!
nej nu ska jag inte skriva något onödigt.


idag blir det att åka till deje på kalas! Frichoo fyller ju fjortis idag!HÖRDENI ? FJOOORTIS :Dhahah tiden har gått fort...sen förra sommarn alltså..sen ska när jag kommer hem blir det att packa inför imorgon.imorgon drar jag mig till mina små underbara vänner ner i sjötorp.då stannar jag där länge må ni tro!klart jag kommer sakna mina små syskon.speciellt leah som brukar sjunga teletubbies för mig! ;)det är inte något fel under dagen! (yNej nu ska jag fixa svaren på frågestunden alla läsare!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback