Julia Pettersson -

Regnet det bara öser ner

Godmorgon alla bloggmännsikor!

Nu snart ska jag åka till pappa.ska in i deje först och hämta min kusins saker.sen skjutsar mamma mig till kd ,där jag tar bussen till sjötorp.ska bli kul att träffa dom dunerbara igen!storasyster micaela kommer till sjötorp senare ikväll och hälsar på!ska sova där några dagar trorja, så vifår se hur mycket tid jag kommer ha till henne.Igår gjorde jag nya blogheaders ,blev ganska nöjd!Sanna har gjort denhära jag har nu , blev inte nöjd med den...så ska byta funderar jag på!Nej nu ska jag dra.Mobilen är med mig, kanske inte blir nått bloggande på några dagar/veckor :)ska bort.......

Puss / j


Kommentarer
Postat av: Keisha

 Sv: nej , jag bodde där förut .. hurså :) ?

2009-07-11 @ 01:54:14
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback