Julia Pettersson -

tillbax igen

Godmorgon alla läsare!
Nyss vaknat typ , var vaken tills 5 imorse.Igår kväll var jag med markus och dom! Krilleboi är så skön , hans humor gör mig på humör ! ^^Sen vid 11 drog jag till frida oh dom.där syster va med frida oh robin.Vi spelade Jeopardy..  Jag vann (Y yeees ;)Efter en stund kom Maria oh anders (deras föräldrar) hem.Vi skoja lite oså.. sen vid 12 -1 någonstans drog jag hem , mickis stack till chrille.Jag vänta oh vänta på henne , så fick jag sms : sover hos chrille ;)hahhaha smsa vidare med Jesper ist , trevligt samtal :DVar ju ändå vaken till 5 så är lite seg idag!
Blir väl så varje dag framöver XDska tälta mycket med godingarna.nej nu ska jag fixa mig , sen ut i regnet till folket!

Puss / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback