Julia Pettersson -

Nu är det äntligen sommar

Godmorgon alla läsare!

idag blir dagen ganska lugn för min del.
ska nog försöka hjälpa mamma lite om jag orkar.
ska sola och schteeeeeeek lite ;D
just nu ligger min lillasyster Leah och kollar på frasse ont i benet!
Och lillebror Elvis spelar Wii (zelda).
Mamma fixar väl ut som vanligt.
Min låtsas pappa Daniel jobbar just nu.
Ikväll ska jag packa mina saker , för imorgon bär det av till sjötorp! (y
Ska vara där till tisdag hade jag tänkt... och träffa mina underbara vänner där.
Markus är ett måste denna gången (Y) hoppas på att han är hemma från sjukan iaf.
Jaja , nu ska jag låta Sanna gumman fixa min header(stavning).

Sommar. (y)

jag själv

Kommentarer
Postat av: rebecca

 den vart ju bra

2009-06-25 @ 12:09:34
URL: http://rebeccakungen.blogg.se/
Postat av: sofiejansson

 vem har fixa din blogg ? :D

2009-06-25 @ 15:09:43
URL: http://ssofiiejansson.blogg.se/
Postat av: Julia

 Ni som undrar vem det är som designat min blogg.

det är min gullunge sanna!<3

2009-06-25 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback