Julia Pettersson -

Nya tag.

Hejsan alla bloggläsare.
Nu blir det nya tag i bloggen.
Jag har ju haft väldigt lite tid till bloggande, och det är jag ledsen över.
vart  mycket mellan rum :/
Men nu idag ska jag börja blogga ännu mera :)

Under den senaste månaden har jag :

* Skaffat pojkvän. (men det är slut nu)
* Vart i alingsås.
* fått mina efterlängtande shutter shades , shockrosa :D
 * Fått sommarlov ;D

det har hänt massvis mera som jag inte har ork till att skriva.
denna sommarn kommer nog bli ganska bra ändå , mina mål för sommarn är :

* Åka till varberg med familj och kusin.
* Åka till alingsås/göteborg igen
* Bada mycket
* bli riktigt brun
* bli snällare hemma

det är mina mål för sommarn , och sen ska jag ju inte slösa så mycket pengar! hahah
Igår hade jag min 1 månaders dag med Love (killen heter så ) hyhy ^^
jag var i sunne , och va med märta och åt glass på selma :)
hade riktigt mysigt tycker jag , eftersom det var längesen jag var med den tjejen! (y
Idag vaknade jag av att mosters hund skulle lägga sig under mitt täcke och gosa.
Men jag orkade inte ha henne där så jag la mig på täcket ist :)
Vaknade nog runt 10 ngn gg , och då blev det frukost.
efter frukosten gick jag ut till syskona och spruta iskallt vatten på dom , hhahah skyll er själva ! (INTE)
Mamma fortsatte att bygga lite runt bäcken.
Snart blir det nog dusch och kanske åka med mormor till sunne om hon kommer hit (u)
Ja det blir nog min dag i dag då , ha en fortsatt bra dag!


Sommar och sol - gillar vi (Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback