Julia Pettersson -

17 mars

Tjoweniixen ^^

Nu kommer går dagen :o

idag , efter skolan gick jag , märta och lovisa ner och åt på sibylla ..

på sybilla åt vi pommes och drack cola ;)

Lovisa hällde en halv burk pommeskrydda på mina pommes och lite till i min cola xD

Jävligt gott , sen knarka jag pommes krydda , det sved i näsan ><

Sen tog märta upp en bok , då sa lollo : Men märta inte sitter du här på sibylla och läser biblen. xD

Då fick jag cola i halsen , och det lät som fan i från min mun .. xD

Sen så skratta och gräta jag , höll nästan på att kissa på mig xD

Så sprang på toan , trilla inne på toan , och döööskratta alla kolla på mig .. :D

Sen bar vi av till direkten och köpte godis (a)<3

Sen skulle märta och dom på teater , men vi va där för tidigt så vänta i 1 timma ..

Så jag klanta mig så jag trilla av stolen när jag skulle sätta mig och spela piano xD

Sen mötte vi daniel , sen hade dom teater :)

Den var ganska kul .. Sen åkte vi hem :p

Gårdagen kommer göras om :D


Och idag , vare skolan sen ner te sunne och köpa glass :)

Tog bussen hem med märta , och fick skoskav på vägen -.-

Nu är jag hemma , och har tråååkigt ^^

Ikväll blir det lungt , :)


Puss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback