Julia Pettersson -

6 maj

Hejsan nu är man tillbaka!

Nu i 2 hela dagar har jag vart hemma.

Hemma helt och hållet från skolan. Det har vart så mycket just nu bara.

Jag har dessutom blivit smått förkyld och halsbränna som bara den.

Jag drömmer om en person jag absolut INTE vill drömma om.

jag tänker och tänker på personen men kommer jag nångonsin glömma personen?

jag säger tyvärr inga namn! Dagarna kommer och går lika snabbt igen.

Som det har stått i dom senaste inläggen är att jag slutat att blogga, jag vill komma igång igen.

Och nu ska jag fan det också, men är helt tom på ord. Kommer inte på någonting.Ganska konstigt.

Jag som alltid har nått och komma med i bloggen. Har iallafall vart så. Det är ju ganska jobbigt nu.

I släkten min och så. Massvis med saker har hänt nu under den sista tiden, väldigt dumma saker.

Min älskade kusin Patricia har vart hemma i värmland i 6 veckor ? tror ja det var. Vi träffades 1 gg under den tiden. önskar vi hade hunnit att träffas ännu mera under dom veckorna i värmland, men nu är det trotts allt försent att ändra på det. Och tiden går inte att spola tillbaka i denna värld vi lever i.

Igår så fyllde min älskade lillebror elvis 4 hela år ! GrattisGrattis lille brur.

Vi gratta han med tårta och så , eftersom daniel (låtsaspappa) är på kurs i dalarna till i kväll.

och min andra älskade vän Markus Karlsson fyllde 15 år! Han bor ju i sjötorp så blev inte att fira han. Jag skickade nallebud till han ist , hoppas han blev glad för kaninen och det han fick utav oss.

Den dagen gick ganska hyfsat fort, satt mest inne på fb . och sådde grejs x)

På kvällen mötte vi kusin och pappa i väse och tog med oss Zindra hem !

Idag har jag spelat SuperMario galaxy på wii , och sen städat bilen tills daniel kommer hem.

Blir nog väldigt mycket mer , eftersom jag är ledigt imorgon har operations dagsverket imorgon.

Just det , i lördags var det 50 års kalas för ewa-leena, det var vääääldigt kul.

träffade mina älskade kusiner och släktingar.. Kusin johan var väldigt kul att träffa!

Dessutom blev det lite oväsen , och jag började gråta som baradenn...

Det gick iaf bra tillslut, berätta och skriver inte vad som hände....

Till helgen blir det att Syster micaela följer med till pappa och åker till liseberg med oss.

Jiiihuuu , alla får ha det bra , för det ska jag ha! Kanske skriver imorgon eller efter helgen.

Pussar och Kramar - från den glade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback