Julia Pettersson -

HISS & DISS



1. Jag tycker om igelkotthåret på killarna
- stilen är skön på något vis, men förutom stilen så är ju håret så skönt!

2.
smink,halsband & smycken
- det är nästan ett måste, skönt att ha något runt halsen eller någonstans. Smink är fint dessutom.

3.
Pojkvänner & Flickvänner
- Är underbart & mysigt att ha att krama om.

4.
Rastatröjor,Chinos & shuttershades!
- Rastatröjor är nice på ett sätt, chinos är bekvämt och ganska snyggt & brillorna är partybrillor ofc ;)

5.
Andra Avenyn & Ensam mamma söker
- Jag älskar verkligen göteborgsserien Andra Avenyn, och Ensam mamma söker är intressant att se!





1. skitsnack, och falska.
- Falska vänner eller något, är inte alls kul. dom kallar jag inte vänner. Skitsnack är inte kul heller, ut med det!

2. Läppstift
- Läppstift är så ute tycker jag, mormor/farmor taktik är det ;) man vill väl inte se ut som dom ?

3. Ofräscha människor.
- folk som kliar sig i röven eller skiter i att duscha är äckliga tycker ja!

4. Skolan & Läxor
- Läxor & prov suger, antingen för mycket av dom eller så går det inte bra.

5. Föräldrar & syskon
- Föräldrarna sätter krav över allt. När man undrar om man kan få vara själv hemma med kompisar och ha tjejkväll så vägrar dom att åka bort, isåfall under dagen/kvällen men nej inte sova borta. inte ens om man erbjuder att vara barnvakt åt småsyskona över natten! Buuh för föräldrar!
Syskona - stör eller så måste dom vara med ibland.


Nu har jag hissat och dissart, ;) kommer göra det då och då!


Kommentarer
Postat av: Kusin trissi

 Julia hänger du inte med i svängarna, föräldrar och syskon kan du ju inte dissa. OCh speciellt inte läppstift. Det är ju inte alls tantigt.

2009-10-15 @ 22:20:40
URL: http://patriciamaria.blogg.se/
Postat av: Frida

 hahah jag håller med hon som kommenterade innan, det med läppstiftet. spela roll om de är ett stifft eller om de är som läppglans, blir det en snygg färg så spelar de väl ingen roll? eller ? xd

2009-11-18 @ 19:42:01
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback