Julia Pettersson -

nu är det slut på veckan!

Hejsan alla läsare!  Jag har ju inte hunnit blogga under veckan tyvärr :/ men veckan har inte vart så speciell tycker jag som alltid på onsdagar så har jag konfa efter skolan, denna gång gick jag på gudstjänst efter, ska börja att gå på det varje onsdag nu! Det är ju inte så kul, men måste ju för att få konfirmera mig! Och det vill jag ju såklart. i Torsdags efter skolan var jag med Linnea,Petra,Jonas & Axel. Petra,Jonas & Axel drog till fiket och så. Jag och nnean flumma runt på sunne som vanligt! hihi älskar henne! Sen snacka jag med johan hela kvällen! Mer än 5 timmar prata vi under kvällen, det var nice! Igår blev det petra och dom efter skolan igen en stund. Jag,nnean & christer flumma runt ännu mera. xd Sanna kom och var med oss också,(L) Vi gick runt och flumma som f'n. vi drog hem till henne och hennes bror och åt lite nudlar, sen drog vi ut en stund! Sen runt 19.00 drog vi in och flumma bara hon och jag, kollade på en film! minns inte vad den heter, men den var bra. Johan ringde vid 19 typ, snacka med han ganska länge. Sanna somnade, så jag satt vid datorn, fick upp henne och bad henne lägga sig i sängen, runt 01.00. Johan ringde igen vid 00.08 vi pratade tills det hade gått 3h och 40 minuter sen bröt det, j'vla halebop täckning. så jag somnade vaknade upp av ett sms,johan ringde och då drog jag hem för sanna skulle till kd och klättra! Haha nice! Åkte hem somnade, vaknade av att mamma hade bakat bullar och någon choklad kaka med kokosmojs på! Gott var det! Johan ringde och vi snacka ngn timme, började städa sedan. gick ut och gick lite med lillsis och pratade med johan! NU sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, och att johan loggar in på msn, har tråk så han ska bli social emot mig! Haha fast deras familj är på feeeast!^^ Men han är snel mot mig! Nej nu ska jag inte blogga mer! Saknar Patrik & nnean som fan! :'(
MINOU KMR PÅ MÅNDAG!:D:D<33



varför blev det som det blev, du skulle aldrig gjort så! Du kunde stanna i sunne och fortsatt med oss!
saknar dig patrik, varför gjorde du de? :'/ du kommer alltid vara min vän gubben!
vi saknar dig, måste ses snart i filipstad där du bor!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Lopplish

 <3

2009-10-11 @ 18:11:07
URL: http://louisefred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback