Julia Pettersson -

090913

Tjenixen! idag är det en jobb dag för dom flesta i familjen,märks de ? joda Mamma,Daniel,Elvis och Leah är ute och bygger upp den gamla vedboa som daniel rasa ner vid ladugården för nån vecka sen, flytta upp den till huset gjorde dom för att vi ska slippa gå så långt och hämta veden, men det blir bog betydligt bättre såhär som det blir. jag vaknade runt 9tiden någon gång tror ja det var,satte på full frys som jag redan hade kollat halva serien utav. tycker verkligen om sådana filmer med humor och allt möjligt i, och sen så kvittar det ju hur gammal man är.. det kvittar vilken ålder man är i så gillar man det ändå, finns nog många som gillar så kallade stefan och krister.efter det gick jag upp och som vanligt satte mig vid datorn, internet har blivit så segt igen så det är omöjligt att kolla saker, men nu går det ju ganska bra, får iallafall blogga lite granna! Nyss satt på vatten för ska fixa mat till mig och små syskona,det blir Ruote pasta tror ja det heter, och stekt falukorv, det är lätt och laga och även gott och man tröttnar inte heller på det! fast ioförsig så har jag ju gjort det men syskona älskar't! Mamma och dom är fortfarande ute och kämpar ihop ved-skulet! haha omg, trodde jag skulle skratta ihjäl mig förut daniel var ute själv och fixade upp det, och när han vänder ryggen åt det så rasar allt ner x'D men mamma blev sur för jag skratta så jag slutade, haha , så mamma gick ut och hjälpte han. Och nu så är allt fixat till götetresan! :D Min storsyster micaela ska också med dit, sofie jag och hon det blir kul det!och det gick bra för sofie. längtar som fan! Nej nu ska jag fixa klart maten!Ha en bra dag, jag kanske bloggar senare ikväll igen, skulle tro det. men man vet aldrig! Puss & kram julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback