Julia Pettersson -

14 timmar kvar ! (LL'

Hejsan alla bloggare och läsare! nu blir det en avcheckning vad jag gjord under dagarna när jag inte bloggat!Onsdag: skolan försenat so prov för min del, det gick nog helt okej, hade 1 dag på mig att träna eftersom jag vart sjuk.., sen tog jag det lungt, och internet har ju inte alls funkat. och sen så har jag inte haft tid synd. Torsdag: Dagen har varit helt okej för min del. No provet får jag göra nästa vecka ist! hemkunskapen sööög , carl tönta sig emot oss/mig mest som vanligt, blev så sur så jag drog till han med stekspaden i pannan, rätt åt honom när han slår mig i ryggen och drar mig i håret, omoget, han är omogen som fan borde gå i förskolan!Idrotten hade vi orientering på skolgårn jag,linnea och petra gick med varann som vanligt, petra höll kartan fel så hon skrev fel, men jag och linnea äger så vi gjorde rätt ;) haha ägd petra blev utav oss!! Tog bussen hem efter skolan och cyklade som vanligt från bussen hem. åt blåbärsbullar och drack fejkcola! kolla på Mtv - ryan sheckler är snyggast :o haha omg, sen så städa jag med mamma i huset och så, lyssna på musik och snacka i tele efter ett tag, sen så packa jag lite inför imorgon! Ska packa mer sen , ska också boka biljetter till bussen som vi ska åka med imorgon ,det ska bli fetch nice 4 timmar med buss ;oo åker 13.05 från karlstad och sen så 16.45 är vi framme i göteborg då kommer farfar och hämtar oss Mig,Mickis(syster) och sofie. kör oss hem till han lämnar grejerna och fixar oss inför håkan! 20.00 börjar han spela vis scenen och det ska vi fan se på, möter upp? Emma,Astrid och Linnea och Frida där, går med dom till scenen självklart, klänger oss längst fram och ska gapa och skrika som aldrig förr, fyfan vad skön känsla att lyssna på han och hans underbara låtar och se han framför sig. är där runt 18.00 , 2 timmar innan han börjar spela ska vi stå där och vänta på han, yeye det gör inget för våran del iaf inte min! På lördag går vi på lisberg ;D nicenice, nej nu ska jag fixa 00.00 bokar jag buss biljetterna, jag bloggar på månadag troligen igen, mycket att skriva då, nu kommer checknings listan vad jag har med mig, Puss och Kram folket ha en nice helg som jag kommer ha! (LL'/ J-JUULIIAA



Av checkningslista ;

Kläder ;

* 2 par mjukisbyxor (X)

* 2 par munktröjor (X)

*  långärmade tröjor elr linnen ? (X)

* strumpor/trosor ? (X)

* Skor ? (X)

hud/kropp ;

* Smink ? (X)

* sminkborttagning ? (X)

*  tjejgrejs ? (X)

Övrigt ;

* Pengar ? (X)

* bussbiljetter ? (X)

* Kamera ? (X)

*  Mat och fika till bussen ? (X)


tror jag faktiskt har med allt nu lite onödigt men har med allt elr ? ;p
så ses vi efter helgen gott folk! Pussar

Kommentarer
Postat av: Matilda

 Hej, vill du ha en header gratis? :)

Isåfall kan du adda mig på msn: [email protected], och skicka bilder och sånt ! Eller så skriver du i en kommentar på min blogg!! :)



Kram (LL)



Besök gärna min blogg: http://matildaamarklund.blogg.se

2009-09-20 @ 20:10:01
URL: http://matildaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback