Julia Pettersson -

fullspekad helg

Tjenna alla läsare! nu hade jag tänkt skriva lite om helgen... här kommer de! (yy

fredag; gbg med sofie och mickis, kollade på håkan hellström på kvällen var suveränt! Han var så jävla bra så jag grät då och då, det var helt overkligt, sista konserten för i år dessutom det var iaf en toppen konsert med han!

lördag; vaknade upp hos farfar med sofie nere vid fötterna och syster bredvid i en annan säng, gjorde iordning oss sminka mig inte under den dagen ngt alls, åkte till lisberg gick där i 11 timmar, köpte 3 klubbor 2 till syskonen och 1 till mig själv, och en i (L) göteborg tröja , och det stämmer ju suveränt ;) haha det var nice iaf. dessutom så vann jag en film ; bratz the movie, den otäcknade! har dock sett den ännu men det ska bli av snart skulle jag tro.
åkte typ farfars bilarna,tekopparna,och grodhoppen utav dom små karusellerna och alla stora utom kanonen,höjdskräcken,uppskjutet och uppswinget, ville men ville inte åka något själv, eftersom syster och sofie vägrar dom är fegisar, men tvinga upp sofie i balder, hon grät som fanxD haha stackare, så gårde ;) hahahahaha

söndag; åkte buss hem hela dagen. sen slapp

måndag; skolan i några timmar och sen så mådde jag dåligt som fan, vet inte varför men iallafall så hämta mamma o syskona mig och sen så drog vi te sibylla och käka mat sen hem och så somnade jag och vaknade 18.30 typ :s hahaha fick skol korten skit fula , iaf de är helgen och dagen!

det var min helg, orkar inte skriva mer nu pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback