Julia Pettersson -

i'm loving it

Hejhej homies! har studie dag idag så fick sova längre idag, wiie det var skönt! kollade också på Bratz the movie jag vann på lisberg, har sett den 4 gånger nu tror jag! Den är en utav mina favorit filmer nu! Hahah otäcknad är den ju också, ett stort plus för min del, följde med mamma förut och hämtade lillebror på dagis/förskolan som man kallar de, han ville dock hem han skulle till mormor i sunne o äta bullar! haha goding jag har som bror, lillasyster o jag nöjde oss med mammas saft o bullar hemma, o vindruvor! det räcker för oss idag. Nu chattar jag med fölk på msn, har ganska tråkigt, men imorgon är det ju skolan igen o det ska bli väldigt skönt! inte så lång dag imorgon heller tror jag slutar halv två kanske blir nnean o christer efter skolan i sunne! Gårdagen var ganska kort, den gick väldigt fort. konfan var inställd så mormor hämta mig o då åkte vi hem till henne så jag somnade i sängen men då kom ju mamma o väckte mig, gaaash ;oo vi drog ner te ica o hämtade ut våra paket från jysk, inte dom minsta paketen heller, blev massvis med nya handdukar,matta,hyllor och påslakan sätt till mig som var väldigt skönt att ha, tog det på direkten! hihi, ikväll blir det nog sängen hyfsat tidigt o lite mys med mamma skulle ja tro, om hon har tid för det! Nu ska jag skruva upp mina grejer på väggen o fixa lite! Ha en bra dag allihoppa, kanske bloggar mer senare! Puss julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback