Julia Pettersson -

kostar, kostar inte

Hallå! håller på att kolla upp eumoppe kort och allt. jag har ju de på elevensval men vafan har jag fått reda på nu ? JO! att i skolan är de bara grundkursen sen ska vi göra allt i kd, vafan är de för skit, och sen kommer allt typ kosta 4000-5000 nej dra åt skogen. tycker inte om dom nya reglerna! värsta dyyrt ju, inte alls bra! O sen så är de kortet nog som kostar så mycket, sen ska man köpa moppe också för flera tusen! Nej nu orkar jag inte prata om det, det gör mig bara irriterad ännu mera ;s håller på att kolla på en film också just nu, i hennes skor! Den duger för mig i dag, är väldigt trött. Lillasyster väckte mig runt 5 i morse och skrek efter mamma. Så gick och la henne i soffan haha! idag blir det lungt som vanligt göra lite skolarbete och ikväll blir det mys framför ensam mamma söker! Jippi (a) dusch och allt i ett ikväll, imorgon är det skolan igen! tänkte göra ett schema för veckan , nu kommer det så kolla in! så bloggar jag mer sen. puss

Måndag - skolan, och sen följer nnean med hem och sover
Tisdag - skolan, följer kanske med nnean och sover hos henne.
Onsdag - skolan, konfa, nnean sover hos mig.
Torsdag - skolan, sen sover nnean hos mig.
Fredag - Skolan till 10.00 , tandläkarn, marten o nnean sover hos mig kanske.
Lördag - Sunne tror jag, sen slagga med nnean kanske.
Söndag - nnean kanske sover hos mig, eller så sover jag själv!

NNEAN HELA VECKAN! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

 jävlar vilket sovande!!!

2009-09-27 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback