Julia Pettersson -

Möööööndag!

hhejj! idag var det en lugn dag i skolan, förutom att carl var där! Så irriterande är han finns inte något värre! Men iallafall så riktigt lugn dag, inte alls mycket jobb o slit som det brukar vara på måndagar! 1 utav dom 2 dagarna i veckan som jag slutar sen på har gått , wiie ;)) det är nice de! (Y) sen så efter skolan buss hem sen hämt mamma mig ve bussen, åkte hem och åt macka,sockerkaka o sånt. Nu sitter jag här och chattar/camar med Gustav! Önskade att min älskade nnean vore här nu saknar henne bajs mycket! :'/ gumman har fått öroninfektion ir ngt :s bajbajbaj, hon får krya, men kommer till skolan imorgon iaf! Blev visst inte våran vecka denna vecka, hon kan inte sova över så mycket med mig :/ men det får duga! Nu ska Julia cama mera och sen äta och mysa! Kankse bloggar senare! Puss hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback