Julia Pettersson -

vårsöndag ?

hej våren ?

J
ag suger på att blogga det vet jag mycket väl om. Börjar bloggen gå under ? Ska jag lägga ner den ? Eller hur ska jag göra det är ni som får bestämma vet ni ;) haha. Hade lov veckan som var då! Gjorde inte alls så mycket skriver kort och gott!

Måndag ; Märta sov hos mig
Tisdag ; Sofie sov här
Onsdag ; Älskling sov här
Torsdag ; älsklings & min 2 månaders dag!
Fredag-Söndag ; Åkte till pappa & var där under helgen.

Så var min vecka & helg, helgen i sjötorp har vart bäst kan jag lugnt säga. Har saknat dom massa. Saknar dom redan som fan :'( kommer lite bilder sen från igår kväll. Tack för helgen Elin,Emilia,Fillan,Fanny,Markus,David och Krille. Ni är guldvärda homies! Imorgon är det dax för skolan igen och jag har faktiskt saknat skolan jag vet inte varför men det bara blir så automatiskt! Senare blir det ta en dusch och lägga sig i sängen och sova, det gillar vi! Mamma har även vart så gullig och beställt rosa converse till mig, hade sånna när jag var mindre! Fårse om dom passar köpte 35 och i vanliga fall har jag 36 men det sägs att 35 är stora i storleken men det märks väl, får väl skicka tillbax dom om dom är försmå! Jag kanske slänger in ett blogg inlägg imorgon om jag orkar, som sagt bloggen börjar gå under visa att ni fortfarande är inresserade så jag vet så jag får ork till att blogga! Puss /' Julia!





ÄLSKADE OCH BÄSTAVÄN MARKUS FICK AVSLUTA BILDERNA!
JAG ÄLSKAR DIG MARKUS, DU FIXAR DETTA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback