Julia Pettersson -

'

3 praodagen avklarad. Peter en utav förskolan/dagis läraren sa till mig att jag fick sluta tidigare idag skulle igentligen ha slutat 17.15 men fick åka med mamma hem när hon hämtade elvis när han slutade som var 13.30! Dagen idag har iallafall vart bra, busat som fan med småbarnen. Dagens mat var Fiskbullar och potatis och grönsaker, det dög! 4-5 åringarna hade gympa idag också, kul var det! Var så synd om johan, han går ju på skolan där. Vi gick förbi deras klassrum i korridoren så kommer johan in från rast hade ont som fan osv.. går inte helt in på detaljer vad som hade hänt. Orkar inte heller skriva allt! Fick massa kramar och ner brottningar idag utav han, min bästavän han släpper jag aldrig!! Senare ska vi på kalas till mormor i sunne, hon fyller år! Så vi hörs imorgon igen, om jag inte bloggar mer ikväll gonatt! puss


GRATTIS MORMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback