Julia Pettersson -

första praodagen avklarad!

Hejsan alla sötnosar där ute! första praodagen är nu avklarad, sjukt soft var det allt. Småbarn och även lite äldre på dagis/förskolan där min lillbrur går, men han är ju bara där på tisdagar-torsdagar. Började 8.00 slutade 13.30! Träffade även min efterlängtade vän Johan som jag inte träffad på ganska länge, iallafall inte vart med på länge. Han går i åk 6 på den skolan som förskolan ligger vid. Får träffa han i en hel vecka nu ju, så det ska allt bli hinna mycket roligt tillsammans under en veckas tid. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och kolla runt. Nyss bakat cupcakes blev lite misslyckade ;) haha. Senare blir det kolla vidare här och sova senare. Saknar älskling så sjukt mycket så tror jag dör. Imorgon blir det att jag börjar samma tid och vet inte när jag slutar, har iallafall dans imorgon så hinner tyvärr inte blogga imorgon. Nu ska jag kila vidare. Puss

- 2 veckor med älskling idag. / Grattis till oss baby. (L)


Kommentarer
Postat av: Felicia&Emma§

 :DDD(L) Ska vi va ngn dag darling ?=) <3



// felciai,

2010-02-22 @ 20:52:12
URL: http://fiem.blogg.se/
Postat av: Felicia&Emma§

 Om du vill förstås, :) <3

2010-02-23 @ 15:21:58
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback