Julia Pettersson -

rubrik saknas x'd

Hejsan,näst sista prao-dagen avklarad :) den har vart lugn och bra med alla småbarn. Dom hade lillavasaloppet idag på skolan så alla barn på skolan åkte skidor, vissa kolla på jag var en utav dom eftersom jag kolla bebisarna! När vi hade vila efter maten så somnade jag, haha x'd gulligt! Jag & bästavän johan har haft kul idag, kommer sakna han som fan när jag inte ska praoa där längre, men vi har bestämt att vi ska börja ses oftare som det bara går nu! Efter jag och elvis hade slutat så kom mamma och leah och hämtade oss så åkte vi till kil/edsvalla och handla småsaker shampoo osv.. på ÖB! Sen gick mamma in på affärn i kil och handla mat osv.. Sen när vi kom hem så gick jag en promenix med muminvovven, skönt väder idag iallafall snöa som fan men ändå. Plocka upp alla saker vi handlat efter jag kommit in,satte mig vid datorn sen och slöa. Snackat med johan,jesper och nu snackar jag med älskling på msn!Saknar alla dom tre som fan, jesper & johan är dom bästa vännerna man kan få och ha! Och älskling är bästa älsklingen, älskar er guys! (L) Sen blir det sova ^^ NU ska jag snacka vidare med älskling, ha en bra fortsättning på kvällen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback